0 337 visningar

8 svar

Idag

NadaL, Umeå

11 feb 2009 kl. 19:57

var det -4,5 grader och alldeles klarblå himmel över Umeå.

0

Enelie, Linköping

11 feb 2009 kl. 20:02

Vilken vacker himmel!
Jag är lite avis på ditt solsken för här är det mörkt och mulet som vanligt.
Fina bilder!

0

Tina Nordberg Kolsva

11 feb 2009 kl. 20:04

Vackert, så fint hade vi i går. I dag har det varit grått och snöat en smula.

0

BirgittaD

11 feb 2009 kl. 20:08

Håll kvar det tills i morgon.

0

Hästarna?

Gula

11 feb 2009 kl. 20:14

Är det islänningar Nada??

Och vita påskfjädrar redan nu!! Jättefina!!

0

NadaL, Umeå

11 feb 2009 kl. 20:19

Tyvärr,jobbar jag hela helgen, annars skulle jag gärna visa er lite runt.Väderprognos säger att det skulle vara likadant imorgon, om det inte kommer moln från söder.

0

Tina Nordberg Kolsva

12 feb 2009 kl. 08:18

“kommer moln från söder” Nada. Inte kommer de härifrån ,våra sitter fast här.De kanske släpper till helgen, då har jag hela lördagen för mig själv.
Hoppas ni får en skön dag.

0

NadaL, Umeå

12 feb 2009 kl. 08:41

Inte det Tina.Just nu -16,3,stiltje och vita moln över Umeå.Det blir ingen promenad med kamera idag, utan gå till jobbet och försöka vara glad och positiv.

0

Idag torsdag

gunhild i Kåddis

12 feb 2009 kl. 22:26

Kylan är kvar här i Umeå, just nu minus 20. Solen har strålat i dag så det var lite varmare mitt på dan.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone