Nästa vecka är min sista arbetslösa,, så inga benbrott här inte Enelie. Isfiske har det inte blivit så mycket isarna har varit dåliga här på Ostkusten, legat nästan hela tiden på plusgrader.
Har varit ute 5 gånger, men då har det gått bra med ca 10 Gäddor var gång. Ingen i frysen, vill inte äta gädda smakar som fotsvett luktar tycker jag. :)
Ny stekt Sill/Strömming är gott
det med. Jag var för ett tag sedan
uppe på Åsunden, nästan hemma hos Enelie med flera och pilkade Lake.
Fick 2 st tog med 1 hem för att
Persilje stuva, ska ju vara så gott. Får jag välja att ge katten en fransk kyss, eller äta stuvad Lake nästa gång så stackes katt.
Kul att du åker upp till mig o pimplar lake Robban:)
Mitt rekord är 17lakar i ett hål, på Vättern.
Är du medveten om vilka trollhandsträsk du passerar från Oskarshamn upp till kisa?
Häromdan jag åkte där, kunde jag inte stanna, pga. oförstående kollegor i bilen?som inte förstår vikten av att hitta trollhand??:)
Katten är inte lika kelen som han har varit, har svårt att få fatt i han. Har inte tänkt tanken på att leta svamp åt det hållet, har
börjat kolla kartor uppe vid kärnkraftverket. Ska börja där den 23 feb. världens bästa fiske vatten, men har aldrig gått i skogen där.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.