0 391 visningar

20 svar

Småmissarna

Tina Nordberg Kolsva

20 feb 2009 kl. 10:29

Mamma Stina har ledig dag i dag,storasyster Lilly från ett tidigare äktenskap har ryckt in som barnsköterska.

veckor i går.

0

Nina A

20 feb 2009 kl. 11:06

vilka små sötnosar !!!:)
är det norska skogkatter?

det kan nog vara skönt med avlastning för mammakatt

0

Hasse i hörby

20 feb 2009 kl. 11:15

En tvättäkta allergibomb.Men visst är dom fina

0

Tina Nordberg Kolsva

20 feb 2009 kl. 11:49

Nej, inte skogsis, det är naturens och de hemlösas egen blandning. Men fina är de ändå.
Mamma Stina är väldigt lik skogsisarna.
Det här är Oskar en vanlig lördagkväll.Han blandar sig inte med småglinen ännu.

0

Boman

20 feb 2009 kl. 12:09

Oskar är rätt lik en del män jag känner, lördagkväll i soffan är höjden av lycka för dem också;-)

0

Lilla My

20 feb 2009 kl. 12:12

...bara synd att de blir stora så fort… min egen treåring ockuperar halva min säng om nätterna, gissa om jag är stel när jag vaknar!

0

Tina Nordberg Kolsva

20 feb 2009 kl. 13:58

Tvättning. Kan själv.

0

NadaL, Umeå

20 feb 2009 kl. 16:59

Du har mycket att glädjas åt.
Dom är så söta allihopa.:)

0

Värmdöbo

20 feb 2009 kl. 17:30

Åååh lyckliga du, finns inget ljuvligare och roligare än att ha småkissar, så otroligt fina dom är och mamman är en riktig skönhet, grattis!

0

Familjelycka

Värmdöbo

20 feb 2009 kl. 17:45

Blev så glad av Tina´s småkissar att jag inte kan låta bli att lägga upp en bild på mina när dom var små, fyra tjejer och en kille, han som ligger och jäser i
mitten:-)

Ps. Hoppas du inte tar illa upp Tina för att jag går in i din tråd.

0

Tanja i Gagnef

20 feb 2009 kl. 20:41

Vilka charmtroll! Hoppas du hittar RIKTIGT bra hem till dem! Klappa sötsnutarna från mig ;-)

0

Familjelycka

Tanja i Gagnef

20 feb 2009 kl. 20:42

Men Guuud så söta, särskilt han som ligger på rygg mitt i högen och mojjar sig! :-)

0

Tina Nordberg Kolsva

28 feb 2009 kl. 18:32

är inte så små och beskedliga längre, 4,5 veckor och rysligt påhittiga. Visserligen prövande och försiktigt utforskande.
Och än så länge fantastiskt blå ögon. Kan ni motstå dem?

0

Enelie, Linköping

28 feb 2009 kl. 18:49

Helt oemotståndligt!!!!
Rena lördagsgodiset:)

0

Grethe F

28 feb 2009 kl. 19:03

utroligt söta är dom

0

buffy

1 mar 2009 kl. 17:51

Obeskrivligt söta! Jag visste inte att svarta katter kan ha blåa ögon, jag trodde blåa ögon berodde på svag pigmentering.

0

Tina Nordberg Kolsva

1 mar 2009 kl. 17:59

De föda med bläa ögon, sedan ändrar de färg.

0

Tina Nordberg Kolsva

1 mar 2009 kl. 19:54

Föds ska det stå.

0

buffy

2 mar 2009 kl. 09:08

Aha, precis som människobebisar då!

0

Enelie, Linköping

2 mar 2009 kl. 10:27

Fast en del människor förblir blåögda hela livet;)

0

zingo

4 mar 2009 kl. 00:42

Jag är inne på min 4:e sköldpadda nu och kan inte säga annat än att man väljer dem med en bitterljuv förväntansskräck i sinne.
De är underbara, maximalt egensinniga och påhittiga och har man en gång börjat med dessa utstuderade små fyrverkerier av djävulstyg så kan man inte sluta.

från gammal och vis till yngre studerande

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone