Gillar inte din attityd tantan (birgitta)
Du som tyckte vi borde stänga svampguiden om vintern när ändå ingen plockar svamp???!!!
Men vad gör du då här?Om du inte gillar svamp om vintern?
Personligen tycker jag vintern är mera lärorik än övriga året, då man bara måste bära hem tonvis att torka och sälja svart,,,
Så den som inte gillar svampguiden på vintern, skiter helt enkelt i att gå in och reta sig på andra, anser bara lilla jag.
för mej är den en svamp bland andra, använde mej av det för att visa hur en bild kunde se ut om det verkade som om något kom ur den, visste inte att de chockade dej svampstaff, tog den enbart för att jag trodde att den skulle se bättre ut än en karljohan och betydligt lättare att göra än en fingersvamp.
lägger in tv till (oskyldiga) för att visa hur bilderna kan bli
Nå‘t säger mig att du käkat fulsvamp!
..eller är det jag..?!?! hehe
Tjusigt!!!
Här hemma leker vi (hrm, sonen) med “after effects”. Blir lite lattjo filmer: http://www.youtube.com/watch?v=luXvUDQjth0
Javisst gör vi Lena. Speciellt de tre stora hundarna var trevliga. De satt vid bordet och åt med oss och rastade sig själva så de var lite enklare än de små som man måste sköta om som babysar.
Här kommer en gammal bild på mig när jag var ung och grön.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.