Har köpt några objektiv på tradera, skulle vilja ha ett utlåtande av oberoende, om vilket som verkar bäst, ur svampsynpunkt.Inget macro, men ju mer jag tittar påbilderna, så tycker jag att det första objektivet ger bäst bilder?
bild:1 till 3 med nya objektivet.
bild:4 till 6 med originalobj.
Det var rätt intressant:) för när jag for dit, med min amstaff i näven och kameran i den andra, såg jag ingen vide alls?
men det fanns tydligen några stackare där:) men till 99%växer trollhanden på sälg min gode Jan:) Du är välkommen, när du vill, till nåt av mina åtta lokaler:) ska vi nog reda ut trädbekymmret haha…
Ja ja Klas!!
Å ena stunden drar en amstaff efter en vildsvinsgalt!
Sen blir man upphetsad över 100-trollhänder! Sen ska man växla objektiv mitt i allt?När man ändå ingen skillnad ser i struten:)
Men det fixar sig:)
Imorrn kommer mitt efterlängtade teleobjektiv, så jag kan plåta mina havsörnar, så skiter jag i svampen som alla bara gnäller på ändå?
Kan ni ju färga,baka,eller döda vargar bäst ni vill:)
Ni som KAN..
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.