Herre jösses, inatt drömde jag om en forumist.. nämligen Svampstaff! Du var ute i skogen och plockade svamp, iklädd kamouflagekläder, tillsammans med en liten pojke som du höll på att lära upp. Själv var jag av någon anledning ensam ute i svampskogen, och så stötte vi på varann av en slump. För mig kändes det som att se en “kändis” när jag såg Svampstaff, som för övrigt var jättetrevlig, särskilt mot lillgrabben. Analysera den om ni kan! ;)
Ha ha!
Jag har ett mycket rikt drömliv, som en värld för sig, väldigt lik den vanliga världen, men där kan vadsomhelst hända!
Har t ex drömt att jag är ett lokomotiv, en båt eller en räv, och mycket naturmiljöer, men svamp, nä inte ännu, inget svampguiderelaterat faktiskt.
Men efter att ha läst dehär inläggen kommer det säkert, vänta bara!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.