0 250 visningar

6 svar

Mest djur,lite svamp.

svampstaff

9 mar 2009 kl. 20:34

Tog en paus i arbetet idag, vårsol och dagsmeja i östergötland.
Först 48sångsvanar:)och vanliga knölsvanar.

0

svampstaff

9 mar 2009 kl. 20:39

Sen en vråk som kollar in Linköping.
“:an var faktiskt den vackraste havsörn jag sett!En fullvuxen med kritvit stjärt, men den drog iväg inan jag hann tyvärr(höll på att fota en tofsvipa)öster om ledberg.

0

svampstaff

9 mar 2009 kl. 20:44

Hittade oxå mängder med fjälltickor på två ekar, bådar gott inför den kommande säsongen.

0

gunhild i Kåddis

9 mar 2009 kl. 22:58

Våren verkar vara på väg hos dig svampstaff, skicka den vidare uppåt landet!

0

svampstaff

9 mar 2009 kl. 23:43

Ska lägga till tre, med mitt underbara teleobjektiv:)
Tagna minst 15meter upp på ekar..Och när man står där nere undrar man, va fan det är:)
Inte förrens man får databehandla bilderna ser man att det inget särskilt är, utom för fantasin då.

0

svampstaff

9 mar 2009 kl. 23:52

Jaja jag åker ju bort imorrn:)
Så tre till jag gillar.

0

Boman

10 mar 2009 kl. 07:43

Svanarna! Det var en trevlig pausbild;-) den spar jag på näthinnan.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone