Vad man håller på med?
Jobbar häcken av sig några dygn i oskarshamn, sen hem igår kväll,vaknar och ut i naturen med kameran i solen:) Tog 86foton på 2timmar. 10-tal gamla svaveltickor,en rutten saffransticka i Ask, 30-tal fjälltickor i Ledberg, och ett otal med ektickor mm,mm
Sen alla dessa djur oxå på det?
Eftersom man inte kan delge alla dessa upplevelser, funderar jag på om man ska skippa kameran, och bara smälta det själv?och njuta?
Eller kanske luta sig tillbaka som Jonnie o Bengt! Och bara kommentera andras brister o fel?Känna sig fulländad, eller misslyckad.
Men nu drar jag iväg igen imorrn för sex nätters jobb, så det blir lugnt igen.
Bengt! “Håll ut! Snart kan vi börja snacka svamp och inte dravel”! Det är nästan så du kan hålla med va??
Det ska bli skönt att slippa allt nonsens och rappakalja på forumet - eller hur?
Därmed önskar jag all lycka och välgång i skogen och hoppas på ett riktigt gott svampår!
Lycka till -lycka till-lycka till!
På 80-talet här hemma i Östergötland så fick jag en dag höra av min bästa vän;
om somliga visste vad somliga sa om somliga så skulle somliga inte säga somliga saker om somliga om vad somliga sa,,,,,
Flitigt använt av oss då, men vi var inte gammla då, ditt RasBohlin kändes lite sammanhackat, det ska vara sammanhängat när man säger det,,,,
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.