Vad roligt!!!
Klart vi ska ha en dejt i gammelskogen!!! =)
Få se om jag lyckats rota fram boken om Risvedenskogarna tills dess. Finns mkt annan bra skog, kulturminnen och sevärdheter i området också! Tänker speciellt på en mytomspunnen plats som visas rigorös respekt av besökare som lämnar tydliga “spår” på platsen!
Det brukar även hållas svamputställning om höstarna, på Naturum Som ligger i “närheten” (Brobacka)...
5 mil nordost om Göteborg. På ett ungefär, jag har aldrig varit där men det finns vägbeskrivning på klick-sidan. Det är bara 4 mil härifrån enligt Hitta.se, snabbt och lätt (där ser man). Så om nån långväga gäst behöver nattlogi kan vi väl knö in ett par personer, bara de tål husdjuren (små luddiga) :D
OK, tack. Jag håller koll på denna tråd så att jag ser NÄR det ska bli. För min del vore det väldigt bra om det bestämdes ett datum ganska snart. Man kan ju preliminärboka in ett datum i sin kalender. Jag kanske tar med mig gubben på en trevlig husbilstur neråt Göteborg i september ;-)
Anitha
Minst miljövänligt men kanske billigast om man inte kan komma över tågbiljett för 95 kr Gbg - Umeå som en kursare gjort. Annars flyger Malmö Aviation Umeå, Göteborg med mellanlandning i Stockholm. Jag flög för 495 kr sist till Umeå. Varier tid på dygnet. SA flyger och Norweigian pris vet ej. 18 19 kan passa bra. Visserligen blir det mycket men i skogen skall man ju i alla fall vara.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.