Tyvärr fick jag inte med kameran i dag så mobilbider är vad som
finns. Först en ticka tänkte först
på kuddticka men den har en utväxt under som gör mig osäker på
den. Växer på Boklåga. Men jag kommer att åka dit igen med kamera
för där fanns så himmla mycket att se på. ej uppröjt sedan Gudrun
och Per.
Tjena Robban!
Tyvärr måste jag göra dig besviken på en punkt!
Har ju varit en del i oskarshamn nu, och haft nån timma ledigt på eftermiddan:)
Inventerat fem riktiga videträsk, som är bland dom snyggaste jag sett, vad beträffar kantöron, kuddtickor mm,mm men det verkar som om trollen inte hittat till småland:) för i dom träsken borde dom funnits.ärsta videsnåret ligger vid infarten till misterhult, det finaste videsnår jag sett!!!
Undrar om jag ska ta med en kvist, med troll, och plantera? Så kan du få ha koll Robban?
Enelie det kommer nog inte röjas där på bra länge. Tänkte precis som du det är ett kanon ställe.
Och det ligger mycket grov Bok
Ek,Gran och Björk i en salig röra.
Allt i en typisk Småländsk mijö.
Sten sten sten sten och upp och ner det går att gå där men en maskin, nä tror inte det. Enda anledningen att jag åkte dit var för att kolla om det gick att paddla kanoten uppströms till en liten sjö, går inte om man inte är Hulken förstås. Många öknamn får man med åren men det har jag aldrig kallts för. Jo en gång men då fick jag ge ungarna 20 spänn.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.