0 352 visningar

7 svar

Lättroad eller...

Enelie, LInköping

22 mar 2009 kl. 00:48

...sysslolös?
Hur kul är det på en skala att sitta och skicka upp ‘tomma’ trådar en lördagskväll?
“Skaffa dig ett liv”...
Citat från tidigare inlägg på forumet.

0

Svampstaff

Enelie, Linköping

22 mar 2009 kl. 01:11

Har du kul eller?

Detta beteende som du använder dig utav nu brukar kallas för “Aggressivt martyrskap”.

Det finns många varianter av det.
Ett annat exempel är att duscha så länge så att varmvattnet tar slut bara för att den som ska duscha efter bara ska få kallt vatten.
Känns det igen?

0

sdg

22 mar 2009 kl. 01:12

gdf

0

Svampstaff

fotografen

22 mar 2009 kl. 01:25

Vilket liv har man om man kollar en svampguid 01.20 en lördagskväll? bara för att leta fel, eller konstatera att vissa är konstiga?
Samma usla liv som vissa påstår vissa har, som inget liv har, påstår vissa.

0

Svampstaff

Enelie, Linköping

22 mar 2009 kl. 01:32

Hej fotografen!
Va kul med en ny deltagare på forumet. (OBS! ironi)
Jag har varit ute och roat mig.
Just, UTE, och roat mig.
Inte suttit och häckat vid datorn hela kvällen som en gammal…ja du vet, 60-talist, eller hur var det nu igen?
...och kollat igenom varje tråd som är skriven sedan ‘1800 kallt’.
Hur ser ditt liv ut?

0

Enelie

Hasse i hörby

22 mar 2009 kl. 08:21

Fotografens liv är nog otroligt sorgligt då  han själv gör precis det som han anklagar dig för.

0

Enelie

x

22 mar 2009 kl. 10:46

Jag tror att både fotografen och enelie är någon helt annan

0

Från Enelie

Enelie, Linköping

22 mar 2009 kl. 14:25

Mitt inlägg här är varken en metod eller ett språkbruk som jag normalt använder.
Eller, för den delen förordar. Tvärtom.

Men, jag blev så innerligt trött på att någon försökte sabotera forumet så jag gjorde detta som en test för att försöka få stopp på de tomma trådarna.
Att försöka provocera fram ett stopp med samma språkbruk och metoder som tyvärr har blivit allt för vanliga.

Om detta var så klokt eller inte, det kan man ju fundera på.

Min förhoppning är att det inte blir fler inlägg i den här tråden och att det inte blir fler ‘tommatråden-kvällar’.

Jag har också valt att inte hitta på någon signatur för då hade bara någon annan fått skulden och blivit påhoppad.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone