0 312 visningar

14 svar

Vem jobbar natt?

"JAS" Helsingborg

22 mar 2009 kl. 01:17

Det här är inte ett skit kul, lägg ner för f-n GRRR:(

0

Enelie, Linköping

22 mar 2009 kl. 01:23

Jag håller med Jas.
Jag hade samma fundering också om det var nattskift för någon individ just inatt.
Arbetstid?

0

I dont get it.....

Helena i Lund

22 mar 2009 kl. 09:13

Den som har puffat alla dessa gamla trådar, måste väl ha haft ett syfte med det, eller har slumpen fått avgöra? Jag kan inte se något sammanhang, hittar inte den röda så att säja! Så syftet är väl bara att irritera. Ett riktigt lördagsnöje.

0

I dont get it.....

nykter

22 mar 2009 kl. 09:52

Ni är väl inte dummare än att ni förstår vem som ligger bakom detta?

0

I dont get it.....

Helena i Lund

22 mar 2009 kl. 09:57

Det jag menade med mitt inlägg var VARFÖR i hela friden…

0

I dont get it.....

nykter

22 mar 2009 kl. 10:02

För att visa att han inte är nöjd med oss.Att vi inte uppskattar hans påhopp på oskyldiga.

0

anithau

22 mar 2009 kl. 10:21

Snälla, snälla…!

Stoppa här, ni ger bara mer näring åt elden.

0

Irene A

22 mar 2009 kl. 10:54

Håller inte med dig här, anitha.
Varför ska skiten sopas under mattan? Att skicka upp en massa gamla trådar är väl ett försök att göra just det..

0

anithau

22 mar 2009 kl. 11:06

Irene!

Det tar ju aldrig slut så länge någon/några hänger på.
Nog kan vi väl vara klokare än så, än att spela med i den här idiotin.

0

nykter

22 mar 2009 kl. 11:27

Jag kan hålla med om att ignorera honom..Men ta honom då ej till nåder nästa gång han är normal igen.

0

Irene A

22 mar 2009 kl. 11:33

...eller när han använder falska nick…? Som “Sara och Arvid”

0

nykter

22 mar 2009 kl. 12:17

Eller Åsa,Lotta,elsmarie etc
“det acksepterar vi inte” ja herregud.

0

Bengt Sandh

22 mar 2009 kl. 12:29

Problemet stavas svampstaff, det är det väl inte längre någon som betvivlar, men nu har han ju lovat att ge sig själv rött kort och därmed kommer det inte att vara utrymme för några fler otrevligheter.

De senaste årens nästan ständiga turbulens har skapats av två individer: per d/trompette de morts och svampstaff. Med dessa herrars sorti kommer det inte att bli några problem med forumskribenternas respekt för varandra längre.

Sedan återstår att se vad svampstaffs löfte är värt, hittills har han kommit tillbaka efter att ha slickat såren men jag tror ändå att han känner vilket kompakt motstånd det finns mot honom och därmed försvinner härifrån för gott.

0

nykter

22 mar 2009 kl. 12:37

Säg inte det Bengt.Han har lovat detsamma förut..Plus att han verkar ha en liten fanclub här som håller sig neutrala så fort han gör bort sig.Men jag hoppas att du har rätt.

0

"JAS" Helsingborg

22 mar 2009 kl. 13:49

Tja jag vet inte, Svampstaff har ju bidraget med en hel del intressanta saker oxå. Det är väl så att vi får hoppas att alla som kommer med idiotiska påhopp, plumpar och annat skit skärper sig och använder en vänlig och omdömesgill ton här på forumet framöver, det vore väl ändå det trevligaste, eller hur? En ömsesidig respekt brukar inte sitta dumt.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone