Jag fick TYVÄRR detta svar av Eva!
Hej!
Jag har kollat tråden och jag förstår dem fullkomligt. Jag är nu, i stort sett, avvecklad, från Klicket, på helt egen begäran. Jag har inte tiden och jag kan inte helt stötta allt som har hänt internt. Sen satsar jag fullt ut på politiken och det tar tid…
Jag vet faktiskt inte om det är helt slut på sponsorer eller om Ann och Jenny har tagit en paus, vi har lagt fruktansvärt mkt tid på detta. Men, jag tror det är helt fel väg att gå, att lägga ner klicket efter att Verle blivit räddat. Då skulle man satsat helt och hållet för att behålla det stöd som finns. Men, som sagt, jag är avvecklad, snart, och det känns jätteskönt. Problemet är att få tillbaka ett upparbetat stöd när de gör så här. Det är ungefär som att vinna ett val, och säga, hemskt ledsen, men nu vilar vi ett år och sen börjar vi jobba, för vi är så trötta efter valrörelsen…
Vi hörs!
Eva K.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.