0 298 visningar

16 svar

Mäktig kamp...

.

2 apr 2009 kl. 18:12

Bevittnades idag intill ett murkelhygge:)

0

.

2 apr 2009 kl. 18:13

Hm?!

0

Stefan hbg

2 apr 2009 kl. 19:20

Härlig bild, visst är dom imponerande Kronhjortarna.

0

Jan A, Uppsala

2 apr 2009 kl. 19:24

Dovhjort är det, Stefan! Dom duger också!

0

Stefan hbg

2 apr 2009 kl. 19:27

Du har så klart helt rätt Jan A, Dovhjort skall det vara.

0

.

2 apr 2009 kl. 19:30

Jovisst är det dovhjort.Men varför är bara vissa vita där “bak”??

0

Fint!

RasBohlin

3 apr 2009 kl. 01:08

Det var ju bland de tyngsta bilderna jag sett här på länge ju! =)))

Såg du några murklor förresten??

0

Fint!

Tina Nordberg Kolsva

3 apr 2009 kl. 07:54

Bastanta gossar. Bra fångat.

0

Mäktig kamp

Jan A, Uppsala

3 apr 2009 kl. 08:19

Dovhjortarna varierar mycket i färg, både individuellt och mellan årstiderna. Jag har sett nästan svarta hjortar - i eklandskapet, Torpaskogen bl.a…

0

Mäktig kamp

Meriona, Trollhättan

3 apr 2009 kl. 18:56

Efter all skit som kastats här på sidan är jag misstänksam mot alla som inte skriver ut sitt namn. En prick kan betyda vad som helst, till och med den/de som varit elakast. Vill bara att alla ska vara ärliga. Men visst är det fina bilder….

0

Mäktig kamp

Blåbär

3 apr 2009 kl. 21:49

Gå och släck nån lampa Meriona….

0

Mäktig kamp

svampstaff

3 apr 2009 kl. 22:31

Vem som helst med en blåklocka i huvet kan väl räkna ut att det bara är jag! Den sympatiska fotografen svampstaff som jagar vidare i naturen:) Svamp,hjortar eller mina favoriter rovfåglar spelar mindre roll för mig, bara jag får vistas naturen.Men måste säga att rovfåglar är etter värre att fota, och bedömma!  En svamp sitter ju still:)Men kul är det..

0

Mäktig kamp

Be Sviken

3 apr 2009 kl. 23:41

Vad gör du här svampstaff. Du skulle ju hålla dig härifrån, lovade du!!!

0

Så tråkigt!!!!!!!!

Lill

4 apr 2009 kl. 13:22

Varför kan vi inte få ha det lungt och skönt här utan en massa påhopp.
Kan förstå att Svampstaff inte vill sätta ut sitt namn. Ni ser ju vad som händer. Påhopp direkt!
Besviken???
Tror det är fler här som är besviken på de som hoppar på andra utan att våga stå för det.
Hoppas Svampstaff har is i magen nu och inte låter sig provoseras.
Ps. Mäktig bild!

0

Så tråkigt!!!!!!!!

eller hur

4 apr 2009 kl. 16:57

Lill, du har troligtvis inte läst svampstaffs tidigare påhopp.

0

.

4 apr 2009 kl. 18:58

Bilder..

0

Så tråkigt!!!!!!!!

Lill

5 apr 2009 kl. 08:13

Jag har varit med hela vägen.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone