Nu har jag fått till det med bilder/dator osv.
I går morse vid gryning och efter ett akut toabesök (!) sneglade jag ut genom fönstret mot baksidan för att kolla om mina besökare var där och jodå! Men att STÅ i maten!!?!
Såg sedan hur den graciöst hoppade därifrån.
Bild 2 - typsikt grabbig på nåt vis.
Ja. Verkligen fina.
Men nu såg jag att det ser verkligen skräpigt ut just där och i den vinkeln. Det är 4 tomter som möts just där.
Jag var precis ut med mera frukt och grönsaksskal och JÄKLAR vad dom måste trivts där. Komposten är utspridd och dom har bajsat överallt!!! :)
Verkligen trevliga bilder på närgångna djur från Ras, Eva och Boman!
Jag gillar speciellt den med råbocken och skrotbilen!
Inte alltför ofta man ser så fina hornprydda exemplar.
Men jag har träffat på en och annan väldigt nära stan och de kan vara ganska oskygga oxå!
Jamen vet du. Nu när du säger det. Under den silvergranen (heter den väl?) så växer en svamp som jag inte lyckats få till rätt/passande namn på. Förmodligen inget märkvärdigt och antagligen ser den kanske annorlunda ut just pga av växtplatsen. Jag ska leta bland mina foton lite snabbt, om jag hittar den. Kanske man kan få ett förslag på namn!?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.