0 376 visningar

4 svar

artportalen

Lena M

12 apr 2009 kl. 08:37

Jag har försökt att lägga in bilder på mina fynd ifrån den 9 april men det fungerar inte. Någon fler som märkt av det eller är det min dator som strular ?

0

Datanörden

12 apr 2009 kl. 09:54

I 99 fall av 100 är svaret på sådana här frågor den mänskliga faktorn.
Dvs inget fel med varken programvaran eller PC:n.

0

NadaL, Umeå

12 apr 2009 kl. 10:16

Jag lyckades, Lena utan problem att lägga bilden.
När du har lagat in trycker du först visa fynd,sedan övriga inställningar,klicka där på mina obsar rutan och som sist trycker du på administrera fynd och där får du dina fynd och klickar på bilden längst till höger för att kunna på samma sätt som på forumet lägga bilden.

0

Irene A

12 apr 2009 kl. 10:26

Jag testade också och lyckades.
Det kan ha varit ett tillfälligt stopp, eftersom Artportalen tydligen har prestandaproblem och inte kan visa de fullstora bilderna just nu.

0

Lena M

12 apr 2009 kl. 11:17

Jo jag har lagt in bilder tidigare utan problem men nu kommer det ett felmedelande, ngt. tillfälligt förhoppningsvis för snart år svamparna på G. Så här står det!

Ett fel har inträffat !
Sidan du begärde returnerade ett fel. Systemet har underrättat oss om felet via e-post men skicka gärna in mer utförlig data om felet och vad du skulle göra när felet inträffade.

Och så finns en e-post adress till en person. Eftersom ni lyckats att infoga bilder måste det väl vara något med komunikationen emellan min dator och artportalen ??? Ja denna teknik kan göra en gråhårig :o)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone