Jag lyckades, Lena utan problem att lägga bilden.
När du har lagat in trycker du först visa fynd,sedan övriga inställningar,klicka där på mina obsar rutan och som sist trycker du på administrera fynd och där får du dina fynd och klickar på bilden längst till höger för att kunna på samma sätt som på forumet lägga bilden.
Jo jag har lagt in bilder tidigare utan problem men nu kommer det ett felmedelande, ngt. tillfälligt förhoppningsvis för snart år svamparna på G. Så här står det!
Ett fel har inträffat !
Sidan du begärde returnerade ett fel. Systemet har underrättat oss om felet via e-post men skicka gärna in mer utförlig data om felet och vad du skulle göra när felet inträffade.
Och så finns en e-post adress till en person. Eftersom ni lyckats att infoga bilder måste det väl vara något med komunikationen emellan min dator och artportalen ??? Ja denna teknik kan göra en gråhårig :o)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.