Efter att dagligen i TV-reklamen sett hur effektivt preparatet Lamisil är mot fotsvamp har jag fått mig en tankeställare. Vem fan har kommit över ett så stort parti så han eller hon lyckats få alla MINA kalhyggen kliniskt fria från murklor???
Tomaten är tomaten och är inte alias för någon annan. Tomaten har alltid varit emot alla dessa engångssignaturer som florerar här.
JAS passar dig så du inte blir utesluten av moderator. Inte speciellt passande att tillskriva någon epitet “galen” ! det måste vara ett klart brott mot forumreglerna !
Men här sväljs ju kameler och silas mygg…........ss
TYcker att Bo Reyer uttrycker sig tydligt och klart och jag fattar hans skämt om preparatet mot fotsvamp.
Alla har naturligtvis inte samma humor, vissa verkar f ö inte ha någon alls.
Men då behöver man ju inte heller fördjupa sig i skämtsamma inlägg!
Dethär hade ju t o m rejäl svampanknytning…så stå på dig Bo R!
Jag tyckte Lamisil-vitsen var bra.
Kom att tänka på diskussionen om Borelia, här på forumet. Och vår eminenta vårdcentral, som inte visste vad min sons utslag var för något.
De ordinerade Lamisil. För var det svamp han hade skulle det definitivt försvinna, denna ovala cirkel från buk mot rygg.
Utslaget, som efter lite forskning och råd här bla, visat sig mest troligt varit Borelia, är nu borta. Efter en pencilinkur förra våren, mot streptokocker. Lamisil fungerade inte :=)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.