0 182 visningar

11 svar

Vi hade aldrig

Nn

19 jul 2006 kl. 20:09

setts eller tänkt tankt tanken att våra vägar skulle korsas. Men så blev det och här är vi.

Jag kommer ifrån södra Stockholm och tycker om att vara ute i naturen. Gillar blommor och har EN favorit.

Och jag kommer ifrå mellansverge, går i skogen nästan dagligen och plockar allt ätbart.

Vem tror ni att vi är ?
Finns ofta på forumet och tycker det är toppen !

Fortsättning följer och pris utlovas !

0

Löken

19 jul 2006 kl. 20:53

Har ni gjort DET?

0

Fia

19 jul 2006 kl. 22:26

Jag tror det är två svampguidenforumister som träffas!Jätte kul i så fall!

0

Gunilla

20 jul 2006 kl. 07:52

Evus och Helena?

0

Helena

20 jul 2006 kl. 08:21

Näääää. Jag funderar lika mycket som alla andra. Inte inblandad!

0

Lena M

20 jul 2006 kl. 08:58

Ja, det är inte lätt, finns ju en hel del perssoner att välja på.

0

Bo Reyer

20 jul 2006 kl. 09:27

Det viktiga är inte vilka ni är utan att ni har det bra tillsammans.
Lycka till!

0

Mrs ?

20 jul 2006 kl. 09:59

He, he Bo.
Har det bra tillsammans? Ja det var väldigt trevligt att besöka denna svampforumist (som jag aldrig träffat förut) och hennes man på min resa hem i från Hälsingland i går.
Jag skulle ju ändå besöka ett “blomställe” på orten där dom bor.
Jag fick båda svampmacka och en väldigt god efterrätt med hemplockade bär i från skogen.

0

Göran H

20 jul 2006 kl. 11:33

Tror att Lena M är inblandad. Det såg ut som smultron i skålen.

0

Helena

20 jul 2006 kl. 11:54

Kan det vara Lena M och Evus?
Stämmer med bär och blommor

0

=sant

20 jul 2006 kl. 18:19

Jag tror att det är Klas och Bo.
Gud så sött.

0

Bo Reyer

20 jul 2006 kl. 18:26

Det är definitivt inte Klas och Bo, men det är ju alltid roligt med människor som har humorn i behåll, när resten av hjärnan förtvinat!!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone