0 580 visningar

9 svar

En eloge till svampstaff!

Bengt Sandh

11 maj 2009 kl. 15:30

Hej svampstaff och alla andra!

Jag vill härmed framföra min uppriktiga kram till svampstaff som har ändrat attityd mot framförallt mig men även rent allmänt.

Heder åt en sådan förändring, du är förlåten!

0

klas jaederfeldt

11 maj 2009 kl. 15:37

håller me

0

"JAS" Helsingborg

11 maj 2009 kl. 16:02

Jag kan bara :) och samtycka.

0

Bo Reyer

11 maj 2009 kl. 16:06

Även jag instämmer. Från att gett intryck av att vara en riktig skitstövel har han växt i mitt anseende, inte minst tack vare alla vackra bilder han försett oss med. Fortsätt så här svampstaff!

0

Lena M

11 maj 2009 kl. 16:08

Instämmer också, fortsätt så här svampstaff och visa oss alla dina ibland unika fynd, du verkar ha ett brinnande intresse för naturen.

0

Bo E

11 maj 2009 kl. 16:43

självfallet instämmer jag oxå!

Gläds åt alla fina bilder på svamp och annat skönt ur naturen!

Ursäkta om jag blir tjatig, men en stor eloge till alla trevliga människor på hela svampguiden!

0

Robban O-hamn

11 maj 2009 kl. 20:16

Heder åt den som förlåter ochså.

0

Tina Nordberg Kolava

11 maj 2009 kl. 21:39

Jag hänger på och njuter av den fina stämmningen.

0

Hanzzon

12 maj 2009 kl. 12:03

Kan bara hålla med övriga!  :)
Mvh

0

Rätt Vis

12 maj 2009 kl. 12:58

Undertecknad stämmer in i kören!!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone