Har ställt till det ordentligt. Datorn gick sönder förra månaden och har varit på lagning.
Resten kan ni säkert lista ut….
Hade inte säkerhetskopierat min hårddisk sedan januari. Alla vårbilder och dokument är väck :((
Håller på och undersöker om jag hittar någon som kan rädda filer som ej blivit överlagda.
Ha en skön helg mellan skurarna.
Jag o gubben ska ut o fixa nya bilder.
Jättetråkigt med alla försvunna bilder och dokument.
Har precis som Nada saknat dig och dina bilder.
Hade själv datorstul förra sommaren när tonårssönerna drog hem virus i datorn.
Hade som tur var nyköpt en extern hårddisk så de flesta bilderna fanns kvar,utom några veckor i juni som jag inte hade hunnit lägga in.
Trist, mycket trist Tina. Jag har närmare tusen bilder liggande på en trasig hårddisk, väntar bara att jag skall få råd att sända iväg den till Norge, kostnad ca 15 000: -. Nu har jag 3st. externa och så sparar jag bilder på UBSminnen. jag tror nämligen att de behåller kvalitén bättre där än på CD-skivor vilka åldras och ingen vet hur bilder som sparas på detta media ser ut om 10 år.
Gissa vad jad jag kom på, jo det går att plocka hem bilder man lagt ut här på svampguiden från 080101. Hittade 141 bilder som jag nu har i tryggt förvar.Bland annat de här gullisarna.
Bilder fråm barnens studenter hade sonen kopierat med sig hem.
Nu känns det gott.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.