0 126 visningar

8 svar

Bengt

Bo reyer

21 jul 2006 kl. 23:15

Om det är den ursprungliga Bengt Sandh som är återuppstånden, så vill jag gärna hälsa dig innerligt välkommen åter till forumet. Det behövs verkligen någon med både humor samt svampkunskap i detta forum!!

0

Bengt Sandh

21 jul 2006 kl. 23:33

Hej Bo!

Återuppstånden är väl att ta i men att det är den “ursprunglige” Bengt Sandh är riktigt. Dock vet jag ännu inte om jag ännu en gång är beredd att utsätta mig för den förnedring som vissa lät mig genomgå i höstas. Några var riktigt elaka och det gjorde att jag valde att dra mig tillbaka för gott.

Vi får se, kanske vågar jag sticka ut huvudet ur busken vid något tillfälle, det beror helt på om jag får åtnjuta samma respekt som alla andra får på detta forum, oavsett om jag provocerar, oroar eller roar.

Min avsikt är alltid positiv vad än andra tycker och tror.

Tack Bo m.fl. för era uppmuntrande ord. Glöm till sist inte att kjama vajandja vaj ni än befinnej ej, det må vaja i lövskog, blandskog ellej i bajskog.

0

roli

22 jul 2006 kl. 00:17

hehehe

0

Affe

22 jul 2006 kl. 00:18

Bengt, du behövs och jag respekterar dig lika mycket som någon annan.

Varmt välkommen in igen!

0

Johan

22 jul 2006 kl. 08:04

Ett tips till Bengt kan vara att behandla andra som han själv vill bli behandlad.

Om du provocerar och kritiserar andra här på forumet så får du räkna med att beötas med samma medicin själv. Tål man inte sånt så är det nog lika bra att undvika att provovera själv.

0

Evus

22 jul 2006 kl. 15:31

Jag tycker det vore roligt om du Bengt kommer tillbaka och skriver här på forumet.

0

Karin

22 jul 2006 kl. 16:42

Hej Bengt!
Var som du är!!Du har humor och gör mej på gott “humör"så Heja Bengt tuta och kör..

0

Bo Reyer

23 jul 2006 kl. 10:41

Vad menar sign. Johan med ordet provovera? Jag kan inte hitta det i SAOL.

0

Anki

24 jul 2006 kl. 10:28

Heja Bengt!
Du är saknad och efterlängtad!
Välkommen tillbaka!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone