“En ointressant svamp,som ingen sett,som ingen borde fråga om.Håll dig till vanligheter istället.”
/Orätt vis
—————————-
I all verden, litt av oppførsel. Nicket ditt passer til atferden!
Trodde svenskene var høfligere enn oss nordmenn, men der tok jeg sannelig feil!
Etter å ha fulgt med her i over et år, tror jeg de fleste soppinteresserte er veldig opptatt av Svampstaff sine funn. Han finner mer enn alle oss andre til sammen. Og mer interessante funn som oftest også!
Tack Ingvild:)
Men det är den där svenska avundsjukan vet du, den där som är svår att ackseptera,jag bryr mig inte det minsta:)
Jagkan inte rå för att jag gillar svamp och natur, det är mitt liv helt enkelt.
Önskar bara att dom som ÄR så svampintresserade, KUNDE ha med en ENKEL kamera ut på sina strävvtåg, varför ska det vara så svårt???Att delge nya generationer sin kunskap genom bl.a foton.Hur ska vi annars locka nya aspiranter?
Förstår mig inte på er oldboys ibland, ni kan mkt. men kan ju inte ta ett foto för guds skull.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.