0 558 visningar

11 svar

Gravid nötvecka.

svampstaff

27 maj 2009 kl. 18:59

Avslutar vi med:) hon var så rultig att jag kunde klappahenne?

0

"JAS" Helsingborg

27 maj 2009 kl. 19:15

Men är det inte en ungfågel?

0

svampstaff

27 maj 2009 kl. 19:20

Nä tror inte det, alldeles för stor.

0

Helena i Lund

27 maj 2009 kl. 19:21

Det serdefinitivt ut som en valp! ;)

0

Irene A

27 maj 2009 kl. 19:25

Det är lite för tidigt för flygfärdiga valpar, det dröjer nog några väckor till..

0

svampstaff

27 maj 2009 kl. 19:34

Den kanske var övermatad av ala besökare i ravinen:)
När jag fotade saffranstickan hade jag 15elever med mig från Linköpings universitet, som blev eld o lågor:)Så det blev en liten excursion från min sida i svamparnas värld, det lilla jag kan, än så länge.

0

"JAS" Helsingborg

27 maj 2009 kl. 19:35

Nä här nere har jag sett både Björktrasts och Starungar. Björktrastsungarna gick jag på förra veckan och stararna i måndags.

0

Jan A, Uppsala

27 maj 2009 kl. 20:46

Och här UPPE var den första starungen från holken i eken idag ute och skuttade vid syrenhäcken.

0

Irene

gunhild i Kåddis

27 maj 2009 kl. 20:51

Märkte du själv hur rolig du var?
Men man ska väl inte väcka den björn som sover.

0

Nötväcka.

Hans v E

27 maj 2009 kl. 20:58

Snyggt Irene!

0

Nötväcka.

svampstaff

27 maj 2009 kl. 21:03

Den var bra:)

0

Nötväcka.

svampstaff

27 maj 2009 kl. 21:08

Autofokus på en kamera borde förbjudas,men här ser man att ingen nykläck unge klättrer på stamen som en vuxen pippi, trots sudigheten, hela trädet fick skärpan.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone