0 284 visningar

6 svar

Bengt Sandh

anithau

30 jun 2009 kl. 14:17

Hej!
Tack för tipset om Google Earth.
Kan du beskriva för mig hur jag kommer in på den sidan.

Jag orkar inte tänka i denna värme.
Tack på förhand.

PS Jag tackar dig även för det givna löftet
Jag litar på att du håller det.DS

0

Google Earth

Bo E

30 jun 2009 kl. 14:24

Tack för att du startade upp en ny diskussion.
Det har ju inte BARA med kantareller att göra…

Testade just google maps, bra uppdaterade satelitbilder, och möjlighet att se områden ur olika aspekter, som rena vägkartor eller med terräng-vegetationskartor som satelitbilder

0

Bengt Sandh

30 jun 2009 kl. 14:45

Hej igen!

Gå in på http://earth.google.com och följ vägledningen så är du snart där och kommer garanterat att fastna vid datorn i något dygn. Bulla upp med skräpmat/dryck och meddela dina närmaste att du inte är kontaktbar förrän du ger klartecken i slutet på veckan.

Lycka till!

0

anithau

30 jun 2009 kl. 14:56

Tack igen.

Jag skriker väl till när veckan är slut…

0

Bo E

30 jun 2009 kl. 17:12

Är det stor skillnad om man installerar eller använder
http://maps.google.se

?????????????

Alltid lite skraj att installera nytt…he he..

0

Bengt Sandh m fl

Helena i Lund

30 jun 2009 kl. 17:30

Jag har också på din inrådan installerat Google earth idag. Man liksom SER ju skogen så himla häftigt! Och jag tror absolut att man kan, med starka ögon och god vilja,se kantarellerna när de sticker upp! ;)
Tack för tipset!

0

Bengt Sandh m fl

Bengt Sandh

30 jun 2009 kl. 17:47

Var så god!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone