Igår såg jag dem igen, de ljusbruna kremlorna med ljusa partier på hatthuden. De kunde anas under mossan på en igenvuxen körväg, vita skivor och kraftig vit fot. Försökte mig på ett smakprov men rädisa, det finns det väl ingen kremla som smakar så ? :))
Tack Bengt för att du löste gåtan med de gäckande kremlorna.
Ja Bo det finns kanske hopp att jag snart kan avnjuta något ätligt och känna vad jag äter.
Men oj vad det vräker ner regn här och en mindre storm dessutom, hör på radion att de varnar lite då och då över nedfallna träd vid vägarna. Ingen skog idag m.a.o !
Jodå, samma läge här.
Tidningsnotiser om träd över väg och ett fasligt regnande.
Till råga på allt har de ändrat i prognosen så att regnet ser ut att vara ända till måndag…igår skulle det upphöra lördag em
fast vem litar på prognoser?
Snart är det väl lite läge för semester o då ska jag ut varenda dag så det så!
Det lär väl synas om det regnar så att jag sitter kvar vid datorn på måndag…ha ha
ha det gott
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.