0 331 visningar

11 svar

Lill!

Lena J

20 jul 2009 kl. 09:01

Du har mail….

0

Svamponatur

20 jul 2009 kl. 09:13

Är det här en kontakt-sajt?

0

Lena J

20 jul 2009 kl. 09:19

Ja, vi har fått kontakt via svampguden och jag såg att Lill tittat in på guiden nu på morgonen så jag ville uppmärksamma henne på mitt mail.
Har du något att invända mot det?!

0

Lena J

Lill

20 jul 2009 kl. 09:39

Nu har du fått svar.

0

Lena J

anithau

20 jul 2009 kl. 10:34

Mycket trevligt att få kontakt via svampforumet. Det skulle vi annars aldrig ha fått.

0

Det

Geraldine, Vällingby

20 jul 2009 kl. 10:38

tycker jag också Anitha. Har träffat några “live” med, mycket trevligt.

0

Det

Lena J

20 jul 2009 kl. 11:09

Såg att jag slant på tangenterna då jag skrev att vi fått kontakt via svampGUDEN
men det kanske stämmer om det nu finns någon sådan :)

0

Det

Svamponatur

20 jul 2009 kl. 11:15

Självklart är det många som har fått kontakt med nya vänner här på svampguiden och det tycker jag bara är trevligt.

Men jag tycker att det är ganska löjligt att skriva här att ´nu har jag skickat ett mail till dig´.

0

Svamponatur

Lill

20 jul 2009 kl. 11:23

Jag tycker det är ganska löjligt att du använder dig av en annan signatur än vanligt när du kommenterar saker.
Vågar du inte stå för vad du tycker?
Man behöver inte läsa och kommentera saker man inte tycker om. Man kan nöja sig med det man själv tycker är intressant.

0

Den som...

Bengt Sandh

20 jul 2009 kl. 11:40

...läser och skriver på forumet behöver nog inte påminnas om att man har mail som väntar.

Annars spelar det väl ingen större roll så länge forumet hålls friskt i övrigt.

0

Svamponatur

Lena J

20 jul 2009 kl. 11:54

I det här fallet behövdes en påminnelse ,mailet var skickat i fredags och vissa av oss kanske inte kollar e-posten varje dag (särskilt inte nu under semestertider)

Nu kan vi väl avsluta diskussionen för den här gången i just det här ämnet.

0

Svamponatur

Lill

20 jul 2009 kl. 11:59

Tycker det var jättebra att bli påmind. Hade totalt glömt att kolla mailen på ett tag.
Fick även en jättetrevlig överraskning.
Har kommit in på båda kurserna jag sökt. :-)
Svampkunskap II och tekniskt basår inriktning naturvetenskap.
Så tack Lena för påminnelsen!!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone