Hej!
Finns det inga trevliga Värmlänningar?
Det vore ju jättetrevligt med en svampträff i någon skog.
Jag skulle iaf bli jätteglad om det blev en sådan, själv plockar jag mest det vanliga. Trattisar, Kantarell och Taggsvamp, men det är ju alltid roligt och lära sig nått nytt.
Dessutom vore det trevligt om någon inte var hundrädd då jag har en liten Staffe som älskar och följa med i skogen och hunden gör varken människor eller andra djur något. På sin höjd sätter han sig vid nån blåbärsbuske och smaskar medans en annan plockar svampen. :)
Hej Jenny m fl!
Vi är en liten klubb som heter KMF - Karlstads Mykologiska Förening. Tisdag den 15 sept
gör vi en kvällsutflykt till Knappstadsviken. Samling Våxnäs C på parkeringen för gemensam färd kl 18.00 (gamla p-platsen utanför Posten). Ansvarig för utflykten är Jan Stålberg - tel 054-52 38 08. Han är på kurs denna veckan. så ring om några dagar. Nästa heldagsutflykt är den 26 sept. Samling kl 10.00 på Våxnäs C. Till sist lördag den 11 okt kl 9.30 till Hammarö samling på Våxnäs C.
Den 17 okt slutligen är det en utflykt till Gravål med samling på Våxnäs C kl 10.00 för samåkning.
Avgiften är 20 kr för ett år. Lämna jämna pengar vid någon av utflykterna!
Du kan även ringa mig Gunilla som är sekr. i föreningen. Jag har tel
054-56 23 25 e kl 17.00.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.