0 268 visningar

9 svar

Utflykt med Lill 2

Lena J

24 jul 2009 kl. 21:10

Hej!
Här kommer fler bilder från torsdagens utflykt i Lill’s skogar.

0

Lena J

24 jul 2009 kl. 21:12

serie 2:

0

Lena J

24 jul 2009 kl. 21:13

serie 3:

0

Lena J

24 jul 2009 kl. 21:15

serie 4:

0

Lena J

24 jul 2009 kl. 21:20

serie 5:

sista bilden kantareller som det vore barnarov att plocka….

0

anithau

24 jul 2009 kl. 21:58

Lena!
Vilka underbart vackra bilder.
Vilken fotograf du är. Voj,voj.

0

Lill

25 jul 2009 kl. 13:23

Ja visst är Lena en fatastisk fotograf! Med hundratals myggor surrande runt huvudet och endå klara av att koncentrera sig på att fota. Själv kunde jag nästan inte stå still.
Å hennes kamera är ju helt fantastisk. Man ser ju detaljerna bättre på bilderna än i verkligheten.
Måste öva med min kamera så jag får det bättre.
Är det någon som kan säga vad något av det Lena fotat är?

0

Lena J

25 jul 2009 kl. 18:34

Tackar så mycket!

Ja,Lill det är bara att öva,fördelen med en digitalkamera är ju att man kan ta många bilder och sedan välja ut de bästa och radera resten!

Någon som har förslag på vad jag fotat?

0

Irene A

25 jul 2009 kl. 18:45

Förslag

Serie 1: en stiftsvamp och vårtkrös
Serie 2: svedkremla
Serie 3: strecknagelskivling, ev. stor laxskivling, en hätta, vet inte vilken
Serie 4: strumpticka och eldtickor

0

Lena J

25 jul 2009 kl. 19:18

Tack för förslag, Irene!
De stämmer bra med mina egna,men svedkremlan kunde jag inte sedan tidigare.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone