0 269 visningar

10 svar

Nivå???

Stefan Hohmann

31 jul 2006 kl. 22:23

Kanske är det torkan (som verkar vara över nu för den här gången). Men att man använder ett svampdiskussionforum för att visa bilder av sig själv (och massor med inlägg som inte har med svamp att göra)är ju, minst sagt, olämpligt. Nu får det vara slut med den här skiten. Den här sidan är för svampprat!

0

hanzzon

31 jul 2006 kl. 22:40

men herrejävlar va du måste må dåligt

0

Tina Nordberg

31 jul 2006 kl. 22:48

Jag kan bara tala för mig själv. Är så här barnslig. Olämpligt eller ej, men kul är det.Förresten tycker jag det är ganska blandat.
God natt,
P.S det regnar igen.

0

Evus

31 jul 2006 kl. 22:56

Stefan Hohmann, så farligt är det väl inte. Lite kul tycker då jag i alla fall.

Men du kanske kan skriva något svampinlägg själv.

0

Olle

31 jul 2006 kl. 23:28

Det finns väl ingen lagbok för forumet!?
Det enda som jag tycker man bör tänka på är att vill man kasta skit på andra för nöjes skull är Google och andra chatsidor lämpligare.

I övrigt tycker jag att man kan skriva vad som helst, men om jag lägger in en fråga om raketbränsle kan jag räkna med att få svarar.
Då försvinner inlägget längre ner och tar inte onödig plats.

Det är inte kyrkan vi befinner oss i och de flesta av oss är allmänt naturintresserade och har ett behov av att skriva om annat än svamp ibland.

Tycker ändå att ämnet för det mesta kretsar kring svamp på något sätt.

0

Bo Reyer

31 jul 2006 kl. 23:32

Stefan! Kan vi inte ha lite roligt i svamptorkans tid? Du verkar vara helt humorbefriad. Inom någon vecka kommer de “mer seriösa inläggen” dominera forumet, precis som tidigare år.

0

Lena M

1 aug 2006 kl. 08:40

Jag håller med er ! I brist på svamp så är det lite av varje som tas upp och jag ser inget fel i det.
Och som Bo säger , kommer svamp kommer frågor om svamp !

0

Stefan Hohmann

1 aug 2006 kl. 22:39

Tack för alla snälla svar. Först och främst, hanzzon, jag mår utmärkt, kanske lite jet-lagged efter konferens i USA (är svampforskare, men endast om jäst, annars svampälskare som vi lära sig nåt). Och yes, för att ha det kul finns det chatsidor (men troligen har vi alla passerat åldern för lunarstrom). Och yes again, jag ska fundera och lägga in något om svampar! Förresten: även om det har regnat här (två mil från Göteborg) bara 30mm igår har jag hittat en handfull katareller idag, räcker för an macka….

0

Affe

1 aug 2006 kl. 22:59

Sådär Stefan, genast blev det mycket trevligare.. ;)

Bara att gratulera till ditt svampfynd i dag, är avundsjuk….

0

Evus

1 aug 2006 kl. 23:44

Alltså var ‘Stefan Hohmann’ ett alias som ville få lite inlägg….

0

Fia A

2 aug 2006 kl. 07:39

Var det han som skrämde iväg Bengt Sandh?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone