Kanske är det torkan (som verkar vara över nu för den här gången). Men att man använder ett svampdiskussionforum för att visa bilder av sig själv (och massor med inlägg som inte har med svamp att göra)är ju, minst sagt, olämpligt. Nu får det vara slut med den här skiten. Den här sidan är för svampprat!
Det finns väl ingen lagbok för forumet!?
Det enda som jag tycker man bör tänka på är att vill man kasta skit på andra för nöjes skull är Google och andra chatsidor lämpligare.
I övrigt tycker jag att man kan skriva vad som helst, men om jag lägger in en fråga om raketbränsle kan jag räkna med att få svarar.
Då försvinner inlägget längre ner och tar inte onödig plats.
Det är inte kyrkan vi befinner oss i och de flesta av oss är allmänt naturintresserade och har ett behov av att skriva om annat än svamp ibland.
Tycker ändå att ämnet för det mesta kretsar kring svamp på något sätt.
Tack för alla snälla svar. Först och främst, hanzzon, jag mår utmärkt, kanske lite jet-lagged efter konferens i USA (är svampforskare, men endast om jäst, annars svampälskare som vi lära sig nåt). Och yes, för att ha det kul finns det chatsidor (men troligen har vi alla passerat åldern för lunarstrom). Och yes again, jag ska fundera och lägga in något om svampar! Förresten: även om det har regnat här (två mil från Göteborg) bara 30mm igår har jag hittat en handfull katareller idag, räcker för an macka….
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.