0 192 visningar

21 svar

apropå Sands jycke

klas jaederfeldt

1 aug 2006 kl. 00:26

en tjej jag känner vill ge bort sin hund till någon djurvän, hon har fått för sig att hunden tittar så konstigt på henne när hon klär av sig

0

Bengt Sandh

1 aug 2006 kl. 00:56

Helt underbart, Klas! Är det du på bilden?

0

Tina Nordberg

1 aug 2006 kl. 10:27

Nu har Gubben min o jag skrattat gott.Otroligt.Jag föredrar Gubbens blickar.

0

lilla my

1 aug 2006 kl. 10:57

mmm…Med risk för att bli censurerad: min katt glor också konstigt när jag inte har “pälsen” på... tror nån att det har att göra med att katter gillar möss? Det sa i alla fall mitt ex… ;)

0

Birgitta

1 aug 2006 kl. 11:18

Bra bild

0

Olle

1 aug 2006 kl. 12:58

Jag är intresserad, för jag skulle vilja ha en hund att träna till “Kantarellhund”, men den här kanske bara hittar “lökar”?

0

lilla my

1 aug 2006 kl. 13:11

:D , Klockrent Olle!

0

Britt-mari Häggbom

6 aug 2006 kl. 01:36

men vem kan skick nåt så sjukt, på hundar, de e, ju inte friskt

0

Britt-mari Häggbom

6 aug 2006 kl. 01:39

tyvärr e du samma person som svarar och skickar sjuka svar, bara att inse, tycker inte att du ska skriva en enda rad till på denna sida

0

hanzzon

6 aug 2006 kl. 11:07

vem pratar du om britt-mari!?
mvh

0

Britt-mari Häggbom

6 aug 2006 kl. 19:11

den som har skickat in bilden, på hunden.bilden hör bättre hemma på en sida som wierd, vad har de här med svap att göra?

0

Bengt Sandh

6 aug 2006 kl. 19:55

Britt-Mari, varför inte se det från den ljusa sidan så här i svamplösa tider? Man kan ju inte påstå att dina inlägg handlar om svamp direkt heller. Dessutom är det svårt att förstå vem/vad du avser.

0

Tina Nordberg

6 aug 2006 kl. 20:11

Jag är inte dirrekt oskyldig till sjukheter. Men misslyckades med att få med bilden. Ni får fantisera själva, den är vit och växer fram ur en blomma.Påminner om Lagotto.Hittade 2 Mandelkremlor idag ena var fin.

0

Birgitta

6 aug 2006 kl. 20:43

Någon efterlyste bilder på skribenterna på Forumet och då måste ju allt vara tillåtet. Lena jag var på väg till Hofors idag men väntar nog någon vecka. Kanske vi skulle träffas för en bild till svampguiden.

0

hanzzon

6 aug 2006 kl. 21:40

att du bara orkar britt-mari.

0

Tina Nordberg

6 aug 2006 kl. 22:04

Ja, i den här värmen. Har det slutat regna nu för denna gången i vårt land? Vi har bara fått totalt 24 mm.Plockade ändock 2, 5 L hallon igår.

0

klas jaederfeldt

6 aug 2006 kl. 23:43

brittmarie de flesta som sett bilden tyckte att den är kul, det tyckte jag med när jag la ut den på forumet, den det kanske är så att du är humorbefriad, å då förstår jag att den kanske stött dej lite

0

birgitta

7 aug 2006 kl. 10:41

visst???????????????????????????

0

Hampus

7 aug 2006 kl. 17:08

Vilket inlägg gäller för ditt svar Birgitta?
För jag förstår inte ditt inlägg!

0

birgitta

7 aug 2006 kl. 18:30

vafödå då?????

0

Bengt Sandh

7 aug 2006 kl. 19:27

Men Birgitta då! Jag har blivit kallad för åttaåring här på forumet men jag vill nog påstå att jag har fått en konkurrent.

0

Birgitta D

8 aug 2006 kl. 08:56

Bet finns tydligen fler som kallar sig Birgitta här på Forumet. Kommer hädanefter att kalla mig för Birgitta D

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone