Tack alla för trevligt respons. Blev riktigt stolt över honom igår.
Bo
Tyvärr får jag göra dig besviken:)
Bilden är inte fejkad. Kan inte ens redigera bilder än så att ens försöka fejka ihop en sån här bild är omöjligt för mig. Det att du tror att jag är så duktig på datorer tar jag som en komplimang men råder dig att ta en närmre titt på kortet igen:)
Våra katter älskar att följa med ut på skogspromenader och den här gången när hunden fick stanna hemma så visade den här katten att han lärt sig vad jag brukar plocka:)
Han njöt av allt beröm och uppmärksamhet han fick för varje fynd han visade mig. Självklart visar han då fler ställen för att få mer beröm och uppmärksamhet:)
Har inte ens försökt lära katterna att söka svamp men den här pojken har lärt sig det ändå:)
Buffy
Det är bara till att fortsätta kämpa:) Det tog en höst att lära vår hund att leta svamp men då var hon 3 år.
Lena
Det är alltid värt att testa. Glöm bara inte bort att ge mkt beröm och gos vid varje svamp du ser så kan även din katt börja visa vägen.
Enelie
Vilket klockrent samlingsord för mina svampletande djur. Det kommer jag i fortsättningen att använda när jag pratar om dom:)
Ha det gott allihopa, nu är det dags att sticka till jobbet.
Tina
Vad härligt det låter med tre små charmtroll. Känner jag mig själv rätt skulle jag vilja ta med mig allihop hem:)
Mia
Detta var en av 4 katter som vi har hemma. Han fick massor av gottis när vi kom hem så han låg nöjd resten av kvällen:)
Bo
Självklart är du förlåten. Blev inte ens sur utan jag och mina vänner fick oss ett gott skratt vid tanken på att jag av alla människor skulle kunna fejka ett kort:) Kan ärligt erkänna att datorer aldrig riktigt varit min grej, men jag lär mig.
Kan inte ljuset i en bild bero på kameran - alltså hur och på vad den mäter ljuset? Ev. blixt osv..
Jag har själv en bild på en rödklädd person tagen i skymning, gråväder, och mot snö som verkligen ser infälld och fejkad ut på bilden. Overkligt ser det ut.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.