0 263 visningar

8 svar

Fredag kväll

Alf Pallin

21 aug 2009 kl. 21:46

Vad gör ni, jag torkar rödgul trumpetsvamp.

0

Gula

21 aug 2009 kl. 22:09

Oj !!!! Grattis Alf!! :-))

0

Totte Gbg

21 aug 2009 kl. 22:20

Grattis!!!
En annan har plockat björnbär och gjort sylt :D

0

Birgitta D

21 aug 2009 kl. 22:31

jädransäckelpetter. Tänkte du kunde komma och hälsa på oss i höst, men vi har noll att erbjuda.
Kram Birgita.

0

Lotta i Vedevåg

22 aug 2009 kl. 07:05

Hej!
Var hittar man sådan fin svamp?
Själv hittar jag nästan aldrig kantarell eller rödgul trumpetsvamp! Därför är jag rätt bra på Mjölskivling och Nejlik-broskskivling. Men jag längtar efter skogens gula guld!
Finns någon som vill dela med sig? Jag kan bjuda på recept!

0

Lena M

22 aug 2009 kl. 07:36

Alf, jag har också plockat sådana, visst verkar det bli rikligt av dem .

0

Lördag eftermiddag

Bo Reyer

22 aug 2009 kl. 16:50

Vad gör ni idag då? Själv är jag mitt uppe i ett thekakebak, så jag är säkert bakfull imorgon. Kom just på att det är dags att bege sig ut till skafferiet då några smörstekta skulle smaka bra därtill.
En fortsatt trevlig helg önskas alla trevliga svampforumister.

0

Lördag eftermiddag

Eva, Jämtland

22 aug 2009 kl. 18:17

Fortsatt trevlig helg till dig åxå!

0

Ewa lilliesköld

22 aug 2009 kl. 19:31

Här finns de också men är inte så stora än. Väntar ut dem med glädje!!
Härlig fångst du har där….
:-)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone