en liten hælsning från danmark till er alla….hær poppar kantarellerna upp som aldrig førr har blivit till 5-8 kg varje fredag sedan slutet av juni i år. størsta delen av dessa sæljs med lætthet på torget før 350 dkr per kg alltså drygt 500 skr per kg…..ss återstoden spises av mig sjælv eller doneras til olika kulinariska arrangmanger.
i sverige har væl inte så många några åengar kvar så ni ær væl nødda att skænka era svampar till halta, lytta och pensionærer ???
men i sverige har væl
det må ni, engångssignaturer meget meget undskylde at der blev lidt sammenblandning i teksten….
det skulle varit ungefær som nedan.
men i sverige er der væl ikke så mange som har nogre penger til at købe kantareller før så ni ær væl nødt till give dem væck till pensionister, halte og lytte…....
till engångssignaturen psykogen. jeg har fået min diagnose stillede av min nye kæreste, hon siger att jeg ikke fejler noet, att jeg er meget intelligent og meget sød o rar. och hon arbejder som psykiatiker og gynekolog, er før øvrigt en meget intelligent kvinde !! så måske er det du din engångssignatur der har et lille probleme med dig selv…??
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.