Min uppfattning är att det är bäst att rikta sig direkt till den som man upplever som störande. Annars tar för många åt sig och det kan bli en ännu surare stämning. Fast jag tycker inte att det är så surt här just nu. En del experter och även lekmän är lite kärva, men man lär sig snart var och ens personliga stil (och uppskattar den kanske till och med).
Sen finns det en del taskmörtar också, men dem tiger man hellre ihjäl. Man måste inte vara vän eller bekant med alla.
Jag tycker nog det är förhållandevis lite av den varan här med tanke på att detta forum inte kräver registrering.
Meningsskiljaktigheter hör ibland till för att föra en diskussion framåt men jag antar att det inte var det ts åsyftade?
Vad gäller troll så finns de lite överallt.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.