Vi lämnade några ställen för 14 dagar sedan med små ämnen av kantareller - en besvikelse när vi kom dit igår em - de hade kanske vuxit en centimeter på 14 dagar - ja inte är de snabbväxande inte - däremot blev det flera skördar av de kantareller vi inte så för 14 dagar sen - de hade växt till sig ordentligt. Kanske de tar lite längre tid i utvecklingsstadiet o sen växer ut när kropparna blivit lite större?
Hej Sabina,
jag skrev lite om detta för ett tag sen:
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=153684&fnr=1&sok=&Start=0&Offset=50&ipos=3
Jag undrar, jag tror att det är angenäm sporerna eller diskcokullorna som gör att han växer.När svampar hör musik börjar dom att dansa och hoppa då hoppar dom ut ur sitt hem och hoppar till ett nytt jag älskar er alla!! I know you Love me XOXO Gossipgirl!! Pech out allihopa !
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.