0 348 visningar

15 svar

PROBLEM?

//Skogsmullan

30 aug 2009 kl. 20:36

Är det någon mer än jag som har problem med att komma in på länkarna
Forum, rapporter? Lång väntetid!

0

Helena i Lund

30 aug 2009 kl. 20:49

Ja, det känns som om datorn tuggar o tuggar o tuggar o .....

0

guza

30 aug 2009 kl. 20:50

samma här- har märkt det då och då senaste tiden

0

//Skogsmullan

30 aug 2009 kl. 20:56

Tack för att ni svarade! Då är det någon annan som äger problemet!

0

Grethe F

30 aug 2009 kl. 21:09

Jag trodde det var min dator, bra att veta det inte är så

0

"JAS" Helsingborg

30 aug 2009 kl. 21:12

Jag får vänta länge vad det än gäller just nu på svampguiden, kan bero på att vi är rätt många här nu den senaste tiden.

0

anita

30 aug 2009 kl. 21:41

ja det är bättre under vintern.när vi 10-15som kan allt får mysa tillsammans här på gajden utan en massa gröngölingar.

0

anithau

30 aug 2009 kl. 21:44

Tar lång tid för mig med.

0

Helena i Lund

30 aug 2009 kl. 21:45

Och hur länge dröjer det innan man inte är gröngöling längre? Jag har häckat här i ett år ganska precis, räcker det? ;) Nybörjares frågor håller forum på ett markplan.

0

anithau

30 aug 2009 kl. 21:48

Anita och Helena i Lund!
Kan ni förklara vad ni menar?
Tolkar jag rätt när jag får känslan av att “gröngölingar” inte är välkomna.
Gröngöling är vi väl alla i något avseende.

I så fall blir jag beklämd.

0

//Skogsmullan!

30 aug 2009 kl. 22:10

Till Anita och Helena i Lund!
Nå förstår jag inte vad ni menar och önskar därmed en förklaring!
Vad har “Gröngöling” att göra med att Hemsidan går trögt! Det är väl snarare ett problem för webbansvarig för sidan?Eller tror ni att det är ett handhavande av datorn så tror ni fel!

0

kyllan

30 aug 2009 kl. 22:50

här inga problem alls

0

Michael Krikorev

30 aug 2009 kl. 22:58

SvampGuiden är programmerad med teknik från 1990-talet och är inte helt optimerad för så många besökare. Just nu är det uppåt 5000 unika besökare om dagen och då kan det gå trögt emellanåt.

Jag har testat olika forumskript och har fortfarande planer på att bygga om hemsidan så småningom, men det är kostsamt och svårt att hitta bra forumskript som är enkla och snabbladdade. Jag gillar inte de flesta moderna forum med massor av onödiga och tungladdade funktioner.

Söndagkvällar är den veckodag då flest besöker hemsidan, och hoppas ni har överseende med att hemsidan kommer vara lite trög emellanåt under högsäsongen.

Hälsn. webbansvarig

0

/Fredrik

1 sep 2009 kl. 00:05

Dom som har problem med “nybörjare” tycker jag kan lämna forumet nu och återkomma till vintern när allt lugnat ner sig.
Jag har överseende med att sidan går lite trögt och uppskattar att “Guiden” finns!
Tack!

0

Draken

1 sep 2009 kl. 00:10

Jag ber också att få tacka för att sidan finns, det måste vara den bästa på hela nätet alla kategorier helt enkelt suverän.

0

Ulla skeå

1 sep 2009 kl. 18:29

Tackar också för detta suveräna forum!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone