Till Anita och Helena i Lund!
Nå förstår jag inte vad ni menar och önskar därmed en förklaring!
Vad har “Gröngöling” att göra med att Hemsidan går trögt! Det är väl snarare ett problem för webbansvarig för sidan?Eller tror ni att det är ett handhavande av datorn så tror ni fel!
SvampGuiden är programmerad med teknik från 1990-talet och är inte helt optimerad för så många besökare. Just nu är det uppåt 5000 unika besökare om dagen och då kan det gå trögt emellanåt.
Jag har testat olika forumskript och har fortfarande planer på att bygga om hemsidan så småningom, men det är kostsamt och svårt att hitta bra forumskript som är enkla och snabbladdade. Jag gillar inte de flesta moderna forum med massor av onödiga och tungladdade funktioner.
Söndagkvällar är den veckodag då flest besöker hemsidan, och hoppas ni har överseende med att hemsidan kommer vara lite trög emellanåt under högsäsongen.
Hälsn. webbansvarig
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.