Det kanske är gott om dem då!
Fast underligt att du inte hittade till mitt ställe. Parkeringen är så gott som omöjlig att missa.
Nu måste jag ju jaga rätt på ditt ställe. Åkte du in vid idrottsplatsen (en fotbollsplan), eller tog du in vid korpvallarna (en jävla massa fotbollsplaner)?
Visst är det svampen som du skriver jag trodde att alla fingersvampar tillhörde samma familj när jag började att intressera mig för dem.
Släktet Ramaria är utav de storvuxna fingersvamparna bl.a. Vad är det då som kännetecknar en Ramaria? Det finns nämligen vedväxande tråkiga sådana.
Om man droppar FeSO 4 det är väl järnsulfat vid fotbasen så färgas köttet grönt. Då är det en Ramaria!
&%¤&%%&
Jag missförstod inlägget om kantarellerna och hittade inga då jag var där idag. Det var ju 15 m från stängslet, inte vid stängslet 15 m från skylten! Stön!
Fast jag fick se en snok försöka äta upp en gigantisk padda i alla fall.
Vad är det i “humpen” för nåt, Svampstaff?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.