ja visst naturligtvis, jag ska bättra mig sen vad gäller att äta så ska man vara bra säker på att det är en rodnande flugsvamp och inget annat, det är nog inte så många som äter flugsvampar skulle jag tro, men det vore ju kul att veta om det finns fler än stjärnor som vågar sig på det.
Ganska barnsligt av vuxna människor att leka Hampus 9år på en svampguid?
En 9-åring är inte intresserad, och stavar dessutom betydligt bättre.
Bara löjligt att läsa, när en vuxen försöker göra sig intelligent och lustig, säger väl allt om vad som finns innanför pannbenet.
Att hampus 9 år skulle vara en vuxen människa som sitter och löjlar sig är väl möjligt. Det var den första tanken som slog mig, men om det nu verkligen skulle vara en riktig Hampus 9 år så måste ju han tycka det är jättehämskt att bli anklagad för att ljuga. Därför har jag inte sagt något.
Om hampus 9 år verkligen existerar så hoppas jag han fortsätter att skriva.
Ps. Man får endast använda en identitet från samma IP-nummer, annars tror jag man kan man bli avstängd.
Hej!
Vad tokigt det blev här. Jag är mamma till Hampus 9 år. Han blev tyvärr jätte upprörd över det som skrevs om honom. Han är jätte intresserad av svampar. Inte vanligt för 9 åringar, men här hos oss har vi en.
Mvh Kati Nordin
ps. är det fortf nån som tvivlar så ring till mig 073-9915311.
Vad tråkigt att det blev så här! Det har tyvärr varit en hel del knäppa människor som skrivit mycket dumt här på Svampguiden och kallat sig för allt möjligt utom sitt riktiga namn. Därför var det nog en del som blev lite misstänksamma igen. Jag är säker på att alla här tycker det är jättekul att en kille på 9 år är intresserad av svamp! Så fortsätt att skriva in frågor Hampus, du kanske har några foton du kan lägga in också? Lycka till med att lära dig massor om svamp!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.