0 209 visningar

7 svar

Det är skillnad på folk å folk!

Bengt Sandh

20 aug 2006 kl. 00:46

När jag förra året drog en lans för att det inte heter “gula kantareller” fick jag enormt mothugg av massor av skribenter. Jag blev kallad för besserwisser, snobb och allt vad det var.
Det underliga är att när Klas Jaederfeldt påpekar det felaktiga i begreppet “gul kantarell” så finns det ingen som mobbar honom för det. När en auktoritet har en åsikt så är den alltid mer respekterad än när samma åsikt framförs av en rebell.

Konstaterar därmed att det är skillnad på folk å folk…

0

Gunilla

20 aug 2006 kl. 08:01

Jag tillhör väl inte precis mobbarna, försökte mest argumentera sakligt mot er , men blev litet ironisk emellanåt-mot både dig, klas och
per d.Dvs ingen skillnad på folk och folk! Fö uppskattar jag dina roliga inlägg mycket!

0

Eva N

20 aug 2006 kl. 08:10

Fortsätt du Bengt och tyck synd om dig själv, men låt oss andra slippa att ta del av det.

Har du problem bara för att du får mothugg på ett diskussionsforum så låter du väldigt känslig.

0

Lasse

20 aug 2006 kl. 08:23

Visst Bengt, bara för att man håller på med lätt infantila skämt så är man ju en “rebell”. Du verkar ha höga höga tankar om dig själv.

0

Lena M

20 aug 2006 kl. 09:01

Kan vi inte lämna detta bakom oss nu och gå vidare ?

Säsongen har just börjat och det händer så mycket i skogen .

Ut och njut och ta vara på naturens överflöd !

0

freya

20 aug 2006 kl. 09:27

ja vist er der forskel på folk. Der findes dem der mobber og dem som ikke gør. der findes dem som har humor og dem som ingen humor har. jeg har moret mig meget over dine indlæg på forummet og jeg savner lidt humor! kom igen bengt!!!

0

Affe

20 aug 2006 kl. 13:48

Ja du Bengt, det är beklagligt men så kan det kanske vara…

0

kapten kobra

20 aug 2006 kl. 16:55

Glöm gammalt groll av vilken färg det vara månne!
Gå vidare med dina svampkunskaper och glada humor istället!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone