0 397 visningar

14 svar

Kantareller i mängder

Bengt Sandh

20 aug 2006 kl. 22:20

Detta hittade jag i dag. Jag har aldrig sett så många på en gång. MUMS!

0

Ingrid

20 aug 2006 kl. 22:36

Mr.Bengt, du är underbar. Familjen har gått och lagt sej men jag satt själv och skrattade högt och länge. Jag får förklara för min man imorronbitti om han ser mej ligga och smajla i sömnen inatt…

0

Fia A

20 aug 2006 kl. 22:43

HAHAHAHAHA :-D

0

Anders

20 aug 2006 kl. 22:52

Ser man på, den självutnämnda “rebellen” är i gång med ett mycket revolterande inlägg.

Detta inlägg bör ju skaka om kraftigt i sann rebellanda.

0

Nina A

20 aug 2006 kl. 23:33

Haha! är det månne dessa är ju klart GULA också!
:D roligt initiativ!!
/Nina, som fick ett gott skratt innan läggdax

0

Bengt Sandh

20 aug 2006 kl. 23:56

Hej, Anders! Tråkigt att du tar illa upp. Vill absolut inte få dig på dåligt humör, men ber om ursäkt om jag har irriterat dig. Beklagar att du inte förstår hur jag menade när jag kände mig som en rebell när jag dömde ut begreppet “gul kantarell”. Jag var den förste på forumet som vågade sätta upp mig mot detta begrepp och då är man lite av rebell om jag inte totalt har missuppfattat innebörden av detta ord.

Ha det gott, Anders och upp med smilbanden!

0

klas jaederfeldt

21 aug 2006 kl. 00:00

bra grej

0

Affe

21 aug 2006 kl. 00:37

I vilket fall som helst så är det enligt mitt tycke en vacker bild.

0

Carina

21 aug 2006 kl. 08:59

Skrattade gott och länge åt din underbara bild. Kanske läge för en svampkurs?

0

Tina Nordberg

21 aug 2006 kl. 09:37

De där “KANTARELLERNA”
kan man iallafall göra brännvin på. O det blir inte gult. Fin bild.

0

paul a

21 aug 2006 kl. 10:10

Var totalt oförstående några sekunder, varvid jag tänkte att du hade tagit en för stor bild, och att det var några kantareller bland maskrosorna.

Gj ^5 Sandh ...

0

kjell

27 aug 2006 kl. 19:20

Bent det gör man ju vin av

0

Pekka

27 aug 2006 kl. 20:26

är detta ett seriöst forum?

0

hanzzon

27 aug 2006 kl. 20:27

ja
mvh

0

Tanja V

27 aug 2006 kl. 20:30

Jag tycker nog att det för det mesta ÄR ett seriöst forum, men nog behöver man väl få “flippa ur” lite ibland också... håller med om att det ka bli för många flippningar då och då, men de trådarna låter jag bli att läsa efter några inlägg.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone