Du är inte ny här “Tibble”
Bara en i raden av tragiska nick!
Meningen med ett forum är att hjälpas åt med knepiga svampar, kanske lite skryt mm,mm.
Personligen tar jag min sista tripp imorrgon, sen är mina två eos kameror sålda, tänker satsa fullt ut på bättre grejor.
Men det blir nog inte svamp för min del, möjligtvis som avkopplande hobby. Jaga sällsyntheter är kul en säsong, det tär för mkt. både på kropp och utrustning mm. till ingen nytta, ganska meningslöst arbete.
Synd svampstaff! Men tappar man intresset så gör man jag höll på att lägga av förra året men när jag hade varit borta från snokandet i någon månad så sket det sig jag var en promenad för ro skull i skogen och så dök det upp en intressant sak och så var det kört igen. Men det är viktigt att göra andra saker oxå och inte bara jaga sällsyntheter. Jag brukar ibland lämna kameran hemma och bara ta korgen och ge mig ut för att plocka något ätbart men det är svårt, jag får stålsätta mig för att inte börja snoka:) Jag är ju lite knäpp som du så klart har hajjat så i höst har jag oxå plockat en del bär och kokat rönnbärs, svartavinbär och paradisäppelgelé och i morgon så blir det till att plocka fläder och slånbär. Jag hoppas att vi får se dig här på forumet då och då i alla fall.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.