Hej svamgaidarna!
Vi i Skåne har varit mycket beroende av rapporter men den senaste tiden har visa lanskap lyst med sin frånvaro.
Finns det ingen i Blekinge som älskar svamplockning. Efterlyser rapport från Blekinge. Skåne har väl inget mer att erbjuda eller ??
tacksam för mer rapporter.
Jag rapporterar aldrig och har aldrig gjort! Jag tänker som så, är man intresserad så läser man inläggen på forumet och träffar personerna bakom trådarna och lär sig var de kommer ifrån och så får man veta vad som finns ute i landet. Tyvärr är vissa delar av landet väldigt underrepresenterade ex. det du nämner Blekinge och Öland, Västergötland. Från Malmö och upp till huvudstaden och då menar jag kustremsan finns det egentligen bara Robban från Oskarshamn här på forumet, mig veterligen alltså. Så mer reklam för svampguiden för svampintresserade måste det ju finnar där ute.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.