0 306 visningar

3 svar

efterlysning

Dorota

1 okt 2009 kl. 00:45

Hej svamgaidarna!
Vi i Skåne har varit mycket beroende av rapporter men den senaste tiden har visa lanskap lyst med sin frånvaro.
Finns det ingen i Blekinge som älskar svamplockning. Efterlyser rapport från Blekinge. Skåne har väl inget mer att erbjuda eller ??
tacksam för mer rapporter.

0

svampstaff

1 okt 2009 kl. 01:01

Varför vänta på rapporter från andra?
Bra rapporter skapar man väl själv?

0

"JAS" Helsingborg

1 okt 2009 kl. 01:25

Jag rapporterar aldrig och har aldrig gjort! Jag tänker som så, är man intresserad så läser man inläggen på forumet och träffar personerna bakom trådarna och lär sig var de kommer ifrån och så får man veta vad som finns ute i landet. Tyvärr är vissa delar av landet väldigt underrepresenterade ex. det du nämner Blekinge och Öland, Västergötland. Från Malmö och upp till huvudstaden och då menar jag kustremsan finns det egentligen bara Robban från Oskarshamn här på forumet, mig veterligen alltså. Så mer reklam för svampguiden för svampintresserade måste det ju finnar där ute.

0

Totte Gbg

1 okt 2009 kl. 20:30

Jag rapporterar o har alltid gjort. Jag tänker som så att det finns inte en möjlighet när det är som mest aktivitet på forumet att kunna hänga med i vilka landskap som det finns olika arter svamp. Så även jag slår ett slag för rapporter :D

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone