0 381 visningar

6 svar

Övrigt

Åsa

3 okt 2009 kl. 23:22

Hur kan det gå från 400 besökare till 100 inom loppet av min svamprapport?

0

Helena i Lund

3 okt 2009 kl. 23:24

Kanske för att de som går i skogen om dagen blir nanniga, och går och lägger sej? :)

0

Mia

3 okt 2009 kl. 23:28

Tror som du och tröttheten slår till med blixtartad hastighet. Jag rensar fortfarande men moralen är sådär vid den här tiden.

0

Mia

3 okt 2009 kl. 23:33

Men nu har de vaknat igen, 363…..

0

Helena i Lund

3 okt 2009 kl. 23:34

Hahahaha!

0

Mia

3 okt 2009 kl. 23:40

Hmm.. jag kollar datorn ibland, Bourne på trean och så rensar jag en trattis där emellan. Dags att lägga ner.

0

"JAS" Helsingborg

4 okt 2009 kl. 09:23

Ja så klart folk/vi/jag kollar på TV och slappar och så blir det reklam och man loggar in på forumet i stället, så gör jag fast jag är uppkopplad hela tiden:)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone