Träffade inte på en enda “älgalus” så man kan väl inte klaga. Väldigt knapert annars, tyckte fjoråret var ett bottennapp men detta är sämre. Lite brunsoppar idag ( knappt sett röken av dom ) i bra kvalitet. Ifjor kunde man skörda olivvaxingar med lie, men nope. Det verkar lovande med trattisarna ivarjefall, lite regn var tydligen vad som behövdes. Ett förlorat år men det är ju inte slut än :) Lite trattisar å rökisar så är man gla igen…
Nja, lite räcker väl inte? ;)
Skämt å sido, varje gång jag fyller korgen så tänker jag att: Ok, nu kan jag hålla mej nöjd. Hah!! Jag är nöjd och tillfreds i 3 dagar, sen börjar det klia igen! Mycket vill ha mer, så är det nog. Kanske jag kör norrut på söndag, vädret ska bli ok ju!
Jag kollar DMI, och sen SMHI, och sen gör jag mitt väder! ;) Visst vill man ha fint väder, men bara sol och vind är inge bra…. var ute i lördags förmiddag i tvärregn och kuling, och som jag njöt! Visst spelade skörden in, men det var härligt med äkta höstväder! Dessutom drar sej de flesta från att gå i skogen, mer åt mej! ;)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.