Tack Jan.
Specialpris får alla som levererar snygga grejer. Kan nämna att jag etablerat mig för fast bonus om 145% av dagspriset. det skvallrar om bra kvalitet, men jag är inte bäst. Har faktiskt 4 plockare som ligger över mig i fast bonus. De grabbarna är från Litauen och jag räknar dem till världens bästa svampplockare. Tro mig. jag vet vad jag talar om. Inte nog med att de är artister i att få fram snygg svamp, de har kondis också (plockar mycket). :-)
Per!
610 kr var vad jag fick privat. Vad de kostar ut sedan är en annan femma. :-)
Jadu Per, som du kanske har lagt märke till så är vi inte så dåliga på att plocka svamp här i Sverige och om dina prisuppgifter gäller så kommer vi över med 100 ton eller så den kan jag nästan lova till 100% men då går väl priserna ner till samma nivå som i Sverige och då är det ingen vits längre.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.