0 370 visningar

5 svar

Dags att, till Michael Krikorev

"JAS" Helsingborg

5 jan 2010 kl. 17:24

Göra en insatts eller rättare sagt en “INSÄTTNING” på PlusGirokonto 617 15 72-8 igen, det var rätt mycket runt detta för något år sedan, sedan har det varit tyst. Nu är det ju nästan bara vi “entusiaster” kvar här som vanligt och det är väl vi som borde bidraga med mest eller hur, så kom igen nu, det är dags att spendera alla pengar vi fick i julklapp på något bra;) Om inte jag har missat något så har jag inte sett än enda, God Jul och Gott Nytt Års hälsning till Michael Krikorev så nu vill jag passa på att önska Michael detta i efterskott och så klart en God Fortsättning och ett tack för att du håller “guiden” i gång.

0

Tanja i Gagnef

5 jan 2010 kl. 17:30

Bra idé!
Jag hoppas att Micke har “tagit åt sig” av de allmänna jul- och nyårshälsningarna här på forumet! Jag är säker på att vi alla avsett honom också! :-) Och forumet är guld värt Micke så hoppas du orkar fortsätta att hålla igång det!

0

Egon

5 jan 2010 kl. 20:18

Jag håller med er,det är guld värt. Jag har bara haft tillgång till “guiden” ett halv år, men det har hjälp mig mycket och det är kul att “snacka” svamp med er, så hoppas att den fortsätter.
GOD FORTSÄTTNING

0

Bo E

7 jan 2010 kl. 14:54

GOD FORTSÄTTNING Micke och alla ni andra!

Jo, men visst var det väl en riktigt lång rad med julhälsningar….många bifogade bilder på tomtar och annat minns jag oxå att det var…

0

"JAS" Helsingborg

7 jan 2010 kl. 15:10

Jo, så klart Bo och ni andra men jag tänkte närmast på en direkt eloge till Michael och kanske en julklapp till honom som tex. en “INSÄTTNING” på PlusGirokonto 617 15 72-8

0

Bo E

7 jan 2010 kl. 15:52

Jodå JAS, jag har faktiskt senast idag konstaterat att jag sparat numret på en lapp i plånboken.
Får väl fixa ett bidrag vid nästa månadsbetalning då, om det inte är för krångligt.
Minns att jag fått till det förr men att det var inte helt enkelt…men guiden är ju ett så bra forum att man får orka med lite bankbyråkrati utöver det “vanliga” ha ha!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone