Göra en insatts eller rättare sagt en “INSÄTTNING” på PlusGirokonto 617 15 72-8 igen, det var rätt mycket runt detta för något år sedan, sedan har det varit tyst. Nu är det ju nästan bara vi “entusiaster” kvar här som vanligt och det är väl vi som borde bidraga med mest eller hur, så kom igen nu, det är dags att spendera alla pengar vi fick i julklapp på något bra;) Om inte jag har missat något så har jag inte sett än enda, God Jul och Gott Nytt Års hälsning till Michael Krikorev så nu vill jag passa på att önska Michael detta i efterskott och så klart en God Fortsättning och ett tack för att du håller “guiden” i gång.
Jodå JAS, jag har faktiskt senast idag konstaterat att jag sparat numret på en lapp i plånboken.
Får väl fixa ett bidrag vid nästa månadsbetalning då, om det inte är för krångligt.
Minns att jag fått till det förr men att det var inte helt enkelt…men guiden är ju ett så bra forum att man får orka med lite bankbyråkrati utöver det “vanliga” ha ha!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.