0 345 visningar

10 svar

Ingen på forum?

Bo E

25 aug 2006 kl. 18:27

Det syns inte idag hur många som är på forumet.
Betyder det att ingen är uppkopplad för tillfället eller är det så många att räkneverket fått fnatt?

0

P.A.

25 aug 2006 kl. 18:31

I min dator står det 37 och 40 efter jag uppdaterad.

0

CharinaJohansson

25 aug 2006 kl. 18:34

Vilket räkneverk?!

Vore oxo bra om man kunde se i vilken/vilka trådar man skrivit i…. *önska*

0

hanzzon

25 aug 2006 kl. 18:37

en annan sak som vore jättebra, vore om färgen kunde ändras på de rubriker där det kommit in nya inlägg, innan man behöver gå in i rubriken för att se detta.
förstod ni detta :)
mvh

0

CharinaJohansson

25 aug 2006 kl. 18:37

OK, nu ser jag räkneverket…
*pekar uppåt höger*

0

Bo E

25 aug 2006 kl. 18:48

Det brukar ligga under menyraden där man väljer vilken del av forumet man vill besöka.
Inte jätteviktigt.
Bara undrade varför det inte syns idag.

0

Bo E

25 aug 2006 kl. 19:00

Nu ser jag den!

Den har bara flyttats upp till höger i bild!

Ursäkta ibland är man lite blind!

0

Michael Krikorev

25 aug 2006 kl. 19:21

Jag har flyttat om lite grejer på hemsidan för att få plats med annonser under menyn. Annonsörerna hjälper till att finansiera driften av hemsidan, så glöm inte bort att titta in hos dem emellanåt! Nytt är Natur & Trädgård som ger ut en tidning med trevliga artiklar, varav en del handlar om svamp. Det går att beställa ett gratis provexemplar på:
http://www.naturochtradgard.se/erbjudanden.html

0

Svampoman, Norrland

25 aug 2006 kl. 20:58

Jag har redan tidigare efterlyst att man borde kunna “se” sista datum när någon lagt in ett inlägg. Detta för att om man tex varit på semester inte ska behöva gå igenom alla inläggen igen utan kunna se vart man avslutade och sedan fortsätta.
Förstår ni vad jag menar?
F.ö. älskar jag denna sajt. Det finns ingen bättre.

0

Bo E

26 aug 2006 kl. 14:16

Den är fantastiskt intressant och lärorik för oss svampfreaks!

Blir också lite förvånad att den har haft så många besökare en lördag!
Trodde alla var ute i skogen då...
Jag är normalt helt databefriad över helgerna.
Tycker det kan bli för mycket av skärmflimmer i ögonen så man behöver vila upp sig.

0

Marie

27 aug 2006 kl. 17:29

Kloka ord från Micke. Låt oss gynna annonsörerna som hjälper till att hålla detta suveräna forum i gång.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone