Tack du, men jag vet inte riktigt, om koralltaggsvamp har så långa taggar, jag hajade till ganska rejält av den uppe på stammen iaf.
Men kollekt finns om nån känner sig manad.
Det är ju inte lätt att säga som sagt, när man aldrig sett nån, knappt ens på bild.Koralltagg däremot har jag ju sett förr och dom jag skådat har ju varit rikligare förgrenade och väldigt spröda så jag vet inte.
Kan det inte vara en sån här då?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Igelkottstaggsvamp
Koralltaggsvamp har jag sett.
Snygg bild på koralltaggsvamp Gunhild. Här är bilder på en äldre och lite fulare koralltaggsvamp. Fotograferad på björk 30 okotber 2009. Igelkottstaggsvamp har jag aldrig sett och borde kanske inte tycka något om Svamstaffs bilder. Om jag i alla fall gör det så lägger jag min röst på koralltaggsvamp. Kan man inte ana en förgrening?
Jo tyck du Karin:)
Det är nog så att årstiden spelar ett spratt, och den uppe i skyn troligtvis är samma, och korall är ju inte fy skam heller.Hade det funnits igelkottis på omberg så borde väl nån redan upptäck den av alla som valfärdat dit kanske?
Skillertickorna på samma bok var min behållning den dan:)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.