0 407 visningar

7 svar

Svampfärgning - helgkurs?

Tanja i Gagnef

10 mar 2010 kl. 09:56

Det var någon här som pratade om en ev. helgkurs i svampfärgning under våren. Jag fick några mail också, men dumt nog sparade jag dem bara i mailboxen och min dator behagade krascha för ett tag sen och radera allt som fanns där… Mitt eget minne har alldeles för låg kapacitet ;-) så jag minns inte ens namnet på den jag mailade med om detta! Är det någon som kan hjälpa en färgningssugen vimsig svampnörd med info om den ev. kursen?

0

anithau

10 mar 2010 kl. 10:59

Tanja!
Skriv in ordet svampfärgning i sökrutan, så kommer det upp några länkar. Kanske någon av dem är svaret på din fråga.

0

Färgkurs!

Elisabeth Jansson

12 mar 2010 kl. 21:29

Hej Tanja!

Det var jag Elisabeth som skrev om det!
Jag har din privata mailadress så jag hör av mig snarast.

0

Färgkurs!

Ann-Britt

14 mar 2010 kl. 16:58

Kan finnas fler intresserade.

0

Färgkurs!

Lena M

14 mar 2010 kl. 18:52

Ann-Britt

Det är en svampfärgningskurs i Gysinge i september, sök på det så får du upp information.

0

Färgkurs!

Ann-Britt

15 mar 2010 kl. 18:31

Jag vet och är sugen, men den är ju på en hel vecka. En helg är lite mer överkomlig, resor,boende.t.ex.

0

Färgkurs!

Lena M

15 mar 2010 kl. 19:07

Ann-Britt och Tanja.

Vi här i byn planerar en svampfärgningshelg någongång i sommar / höst men vi är inga proffs.För min del var det ett antal år sedan jag färgade och min kompis har nyligen ( förra året ) börjat. Ni är välkommna om det blir som vi planerat och du Tanja har ju inte långt ifrån Gagnef. Det finns billigt boende i närheten, Hofors.
Men om ni vill hänga på så återkommer jag med info längre fram.

0

Elisabeth Jansson

18 mar 2010 kl. 10:57

Hej på er alla!

Jag har nu bestämt mig för att inte ha någon svampfärgningskurs eftersom min smärta ger mig begränsningar.
Alla dagar är dock inte lika och jag ska opereras så småningom.

Roligt att Lena tar initiativ till helgkurs,ni får väl höra av er om det är något ni undrar över!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone