Jag bugar och tackar er alla, tur att jag har högt i taket annars så hade jag gnuggat fliten blodig:)
Som Geraldine skriver så är det roligt för mig MEN med tanke på alla fina och bra bilder som visas här och med NadaL och hennes mans fina placering förra gången och med Tinas m.fl. underbara bilder så är det ju så att det är roligt för alla som är inne på svampguiden att ha tillgång till bra fotografier eller hur? Jag är övertygad om att om fler av de duktiga fotograferna här på forumet hade sänt in foton till tävlingar så hade konkurrensen om de första platserna hårdnat betydligt.
Grattis till Jas och alla de övriga, som hade bidragit med härliga svampbilder till fototävlingen! Om jag uppfattade det hela rätt så gick första pris till Mikael Jeppson (för en spännande bild på en vanligare svamp- foten av en tallblodriska), och NadaL tog hem tredje pris.
Jag hoppas att så inte är fallet och att Monica A har missuppfattat något för =
“medlemmar i styrelsen och redaktionen får inte delta i fototävlingen”
Mikael Jeppson är redaktör och ansvarig utgivare av SMT och får då inte delta vilket jag kan tycka spelar mindre roll för inget talar för att man är bättre fotograf för att man sitter i en styrelsen eller i en redaktionen.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.